TEKNISK DOKUMENTASJON I VÅRE WEBSIDER - ER PÅ PLASS IGJEN!

Status: Pågående
25.03.2025
Vi har endelig fått på plass dokumentene igjen etter flytting av serverpark.


Vi beklager sterkt for tiden det har tatt og rette opp i dette. 


Med vennlig hilsen

Høiax ®

Tel: +47 69 35 55 00

www.hoiax.no

VI HAR PROBLEMER MED NETTHANDELEN ONSDAG 5/3.

Status: Avsluttet
05.03.2025

Ta kontakt med Høiax ordrekontor vedr. dine netthandelsordre.

Mottatte ordre vil bli behandlet fortløpende.

Vi beklager eventuelle ulemper dette måtte medføre for våre proff-kunder.

Høiax ®

Tel: +47 69 35 55 00

www.hoiax.no

 






MyUplink - ENDRE TIL SOMMERTID (SE BRUKERMANUAL HER)

Status: Avsluttet
08.03.2024
Dersom du bruker Timeplan programmet i Connected så bør du bytte til sommertid nå.
Det gjør du på følgende måte:
Tre streker - Oppsett - 1.1 Innstillinger. Endre tidssone til 120min.

Her kan du lese nyttig informasjon i brukermanualen:

Link til Høiax CONNECTED produktside.

Har du spørsmål om Høiax CONNECTED?

Da kan du kontakte Høiax servicesenter på telefon 69 35 55 00 eller sende en mail til connected@hoiax.no

MyUplink er i normaldrift, LINK TIL MANUALER

Status: Avsluttet
02.01.2024

Ingen driftsforstyrrelser i øyeblikket.

 

Høiax CONNECTED 

Her kan du lese nyttig informasjon i brukermanualen:

Link til Høiax CONNECTED produktside.

Har du spørsmål om Høiax CONNECTED?

Da kan du kontakte Høiax servicesenter på telefon 69 35 55 00 eller sende en mail til connected@hoiax.no

 

HØIAX NETTHANDEL ER OPPE IGJEN!

Status: Feilen er rettet
08.11.2024

Systemene til netthandelen er oppe igjen. Men vi har en del ordre som må behandles.

Dersom du har spørsmål eller trenger hjelp, vennligst ring oss på 69 35 55 00 for dine ordre.
Takk for tålmodigheten.

Oppdatert